13. juni 2026

Livet med Post-Covid: Selvhjelpsgruppe i Ratingen – Düsseldorf – Mitt NRW – WDR

Artikkelen handler om livet med Post-Covid i Ratingen, hvor en selvhjelpsgruppe gir støtte til personer som sliter med sykdommens utfordringer. Sandra Habeth, en 30-åring fra Düsseldorf, deler sin kamp for å finne energi i hverdagen etter en Covid-19-infeksjon. Enkle oppgaver, som å dusje, kan føles umulige. Erhard Raßloff, som også er rammet, beskriver sykdommen som et labyrint av usikkerhet. Gruppen møtes månedlig for å dele erfaringer og opprettholde håpet om medisinsk fremgang. Sammen finner de styrke i fellesskapet og lærer å verdsette de små øyeblikkene av glede.

Lenke til originalartikkel: Klikk her

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *