13. juni 2026

ME/CFS-merket i Osnabrück: Hvorfor byen lyser blå den 12. mai

Den 12. mai lyser Osnabrück opp i blått for å øke bevisstheten om ME/CFS. Denne lysaksjonen skjer samtidig over hele verden, og har som mål å støtte de som er rammet av denne sykdommen. Byens innbyggere oppfordres til å delta og vise solidaritet med de som lider av ME/CFS, en sykdom som ofte overses. Arrangørene håper at denne dagen vil bidra til mer oppmerksomhet og hjelp til de som trenger det mest. Det er en påminnelse om viktigheten av å være oppmerksom på helsemessige utfordringer mange står overfor.

Lenke til originalartikkel: Klikk her

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *